Ledsen och arg

Jag är jätte, jätte ledsen och väldigt förbannad just nu.
I dag när jag kom hem så gick jag direkt upp till datorn för att beställa de par skor som jag länge har pratat om att köpa, men inte gjort.
Men idag kom dagen då jag minsann skulle ha dom, trodde jag.
Det visar sig att dom självklart är slut och kommer inte komma in igen.

Hela världen går inte under jag vet, men just nu så känns det jävligt pissigt.
Skit billiga som dom var och skit snygga som ni ser så var dom för mig ett jätte kap.

Nu ska jag käka grillad kyckling och försöka och inte lägga över mitt dåliga humör på Patrik
Sen ska jag träna där ska jag ta ut min frustration till max.


Kommentarer
Postat av: Carro

Näe, fan vad trist att du missade dojjerna.. :(

2010-03-24 @ 22:04:52
URL: http://trettiopluslitetill.blogspot.com
Postat av: malin!

fan, jag hade tänkt köpa de med! Tråk.. :(

2010-03-26 @ 21:10:05
URL: http://nyamalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0