2 Kalas

I förmiddags hade vi Patriks födelsedags kalas för familjerna.
Istället för en tårta så bakade jag en björnbär och hallon paj med vanilj sås det bjöds oxå på bullar kakor och sockerkaka.
Jag måste alltid köpa hem för mycket det värsta som finns är när man går bort någonstans och allt tar slut innan ens alla har fått chansen att ta två gånger.
Jag är jätte noga med att servera mycket av allt.
Om det är någon som blir sugen på en fika imorrn förmiddag så finns det en hel del kvar som jag gärna bjuder på.

Morfars lilla ögonsten




Felicia gillar morfar bäst.....


Pappa och födelsedags "barnet"

Min mormor och morfar



Inte visste jag att det finns ett vin som heter samma sak som min mormor gör


Spännande med presenter tycker Felicia, det hon inte vet är att det snart är hennes födelsedag. Den 16 April fyller hon 2 år.




Roligt kort.

Patrik blev jätte glad för alla fina presenter, mest glad blev han nog över de 1900kr som han fick på Stadium.
Så imorrn eller på Måndag vet jag en som kommer åka till Tuna Park och köpa:
ECCO ALASKA GTX 2 M BLACK
Jag kommer inte riktigt ihåg hur skorna såg ut han önskade sig det kan vara dom här.
Men tröjan vet jag att han vill ha och den kostar 700kr
ADIDAS D Firebird 1 TT GREEN


Imorse var jag på Ica Maxi och handlade för 500kr så jag fick 2 biljetter till Guif matchen imorrn klockan 16.10
lääängtar=)
Dom förlorade förra borta matchen men imorrn så ska vi vinna.
Om ni gillar handboll lika mycket som vi men inte har fått tag i biljetter så går matchen på Tv me.

Snart är det dax för mig att åka och träna sen ska vi på ett kalas till, det är Patriks syster som fyller år idag klockan 5 ska vi vara där.


Kommentarer
Postat av: eMMa

Gud så stor Felicia har blivit! :) Så söt! :)

Hoppas allt är bra med dig! :)

Kram

2010-03-28 @ 16:31:11
URL: http://emmaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0