Jiippieee

Vilken underbar dag... så här långt.
Jag vaknar utvilad och pigg
Patrik kommer in i sovrummet och berättar att vi får tillbaka en massa pengar på skatten, Jiippiieeee.
Kan man få en bättre start på dagen.
Detta kommer betyda att jag bara behöver jobba första perioden på jobbet ca 3-4 veckor, sen kan jag få semester tillsammans med min familj och vi behöver inte snåla med pengarna som vi kommer att få.
Detta betyder bla att vi kommer kunna hitta på lite spontana utflykter under semestern beroende på vädret, för att det finns extra pengar till det.


Hoppas fler får en sån härlig start på sin dag som jag fick idag
hej då


Kommentarer
Postat av: Carro

Härligt att få tillbaka pengar på skatten! Ska kolla vi också hur det blir för oss :)

Visst blir man glad att komma ut och känna att det är VÅR!? Äntligen!

2010-03-24 @ 10:49:16
URL: http://www.trettiopluslitetill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0