Ikväll blir det fest

Ikväll blir det fest hemma hos min kära vän Anna, en utav de absolut trevligaste människa jag någonsin har träffat. Så mycket som vi skrattar och flummar runt har jag aldrig tidigare varit med om. Big HUG till dig, ses ikväll!.
Just det måste säga att jag är super glad att hon har bestämt sig för att gå lek och lär till hösten precis som jag. Utbildningen ger en behörighet för förskolor och låg och mellan stadiet.

Idag så ska jag syrran och felicia ha en heldag på stan.

Om man äter regelbundet går man ner i vikt då?.

Jag käkar frukost varje morgon: yoghurt med flingor
Jag äter alltid en frukt, äpple, banan eller apelsin klockan 10 typ när vi har rast.
Lunch käkar jag klockan 12-12.30 varje dag ibland nyttigt, ibland inte
På eftermiddan sen kan det ibland bli en fika men en kaka eller en bulle och självklart en coca cola till de.
Om inte fika så tar jag alltid en frukt på eftermiddan
Sen käkar vi kvällsmat mellan 17.15-18-00.
På kvällen framför Tv´n när felicia har somnat blir det en grapefrukt eller något annan god frukt som ni kanske förstår så älskar jag frukt.
Sen tränar jag Måndag, Onsdag och Lördagar.

Jag vägde mig idag och den visade på 54.9kg så lite har jag inte vägt på flera, flera år typ när jag simmade då jag var 16 år.
Men jag bantar inte eller tänker knappt på vad jag stoppar i mig. Helgerna består alltid av en påse godig och glass.

Om man äter regelbundet och tränar så behöver man inte tänka på vad man stoppar i sig tydligen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Kram till dig vännen...känner detsamma <3

Fest ikväll.....ses då :) kul!!

2010-03-19 @ 09:42:29
Postat av: Carro

Jo, du går ner av regelbundna måltider, äta ofta = mellanmålen är jättebra! Sen är det ju allmänt känt, kombon kost och motion :D Kul att det går neråt för dig, men du är ju skitfin! Kram

2010-03-19 @ 19:31:22
URL: http://www.trettiopluslitetill.blogspot.com
Postat av: Carro

Skulle skriva också att det sätter fart på förbränningen att äta ofta och lite :)

2010-03-19 @ 19:32:23
URL: http://www.trettiopluslitetill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0