Hurra, hurra hurra

Vad är det för en dag, e de en vanlig dag?, nej det är ingen vanlig dag för det är Patriks födelsedag hurra, hurra, hurra.
Lite sovmorgon och frukost tillsammans med familjen tror jag är en bra start på hans födelsedag.
Ikväll blir det tiger räkor =)
Ska efter skolan åka till Ica Maxi och handla det som vi ska ha ikväll och till nästan vecka.
Vi har länge sakt att vi ska spara alla matkvitton en hel månad för att se hur mycket vi faktiskt lägger på mat. Jag är rädd för att den siffran är högre än vad vi tror att den är.
Får se om vi kan ta oss i kragen och göra det någongång.



Köpte tröjan för några veckor sen men idag är första dagen som jag har den på mig, visst är den vårig=)
H&M 79 kr
Det är absolut ingenting, köp en sån den är jätte skön denfinns i flera färger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0