Jag behöver ta en paus

Jag har hemma studier idag och sitter och läser i en pedagogik bok just nu passar på att läsa lite i de böcker som borde komma med på tentan den 18 mars.
Tog en promenad bort till dagis i morse det är knappt så man fattar hur mycket snö vi har nu.
Patrik blev tvungen och skotta innan han åkte till jobbet imorse klockan 07.00 stackarn.
Om jag skulle gå ut och ställa mig på tomten så skulle snön räcka mig ända upp till axlarna galet mycket snö.
Undrar om man någonsin mer kommer få vara med om att det kan komma så här mycket snö som det har gjort i år.
Vi har iallafall dokumenterat en heldel.




Från datarummet

Om man inte "får" shoppa så kan man alltid drömma sig bort lite med hjälp utav internet och alla dessa hemsidor som finns med mängder av kläder =)


Väska 149kr


Leggins 299kr


Armband 59:90 kr SNYGGT


Sommar skor =) fanns öven svarta 199kr


Inte så tokiga va ;), Skor 199kr


Klänning 199kr


Klänning 199kr


Skjol 199kr

Det här var bara lite som jag hittade på H&Ms hemsida...

Nu ska jag kila ner och göra lunch till mig och Patrik.
Det blir pasta med Go Green, vitlök hackad lök och krossade tomater
Nyttigt!!

Har bestämt mig för att det nu är slut på Honungs puffar till frukost och en massa fika bröd när vi har rast i skolan.


 

Kommentarer
Postat av: Linda S

Snygga kläder och acessoarer!! Jag blev också shoppingsugen nu! :) /Linda från mammagänget..

2010-03-02 @ 11:51:37
Postat av: Anna

Tja!!!



Så du menar att det e slut fikat mè delicatobollarna?? hehehe.....

Håller mè...riktigt snygga kläder och annat smått o gott....shoppingsugen!!...nääää



Vi ses imorrn ,)

Kram Anna

2010-03-02 @ 16:23:13
Postat av: elle

thii jag tänker inte ta farväl helt från dom men ska ligga lite lågt ett tag nu känner jag =)

2010-03-03 @ 15:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0