06:14

Vilken mardröm det är att vakna 06.14 av att Patrik sitter vid sängkanten med Felicia i famnen och säger nu är det dax att gå upp för jag ska snart till jobbet.
Jag var såååå jävla trött, och jag är såå jävla morgontrött av mig så Felicia fick följa med pappa ner och sätta sig framför TV´n och titta på barnprogram medans jag låg kvar där uppe som en medvetslös liten stackare.
Nu 2 timmar senare med nyplattat hår, frukost i magen så börjar jag känna mig som människa igen.

En till sak som fick mig att vakna och bli på bra humör så här tidigt var att jag har fått en NY Vfu Plats till Hösten!
Jiipppiiieeeeeee vad jag är glad.
Den här gång ska jag vara på Flöjtvägen och jag ser verkligen fram imot att få vara där!.


Om inte allt för länge så har jag inhandlat denna jeans jacka =)
http://shop.hm.com/se/campaign?campaign=819_BLUES



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0