Vilken lycka

Att få träna
Idag lurade jag med en vän som heter madde på Attacken klockan 19.00.
Vi har pratat några gånger om att hon ska följa med mig, men det har inte passat.
Men så idag blev det av, och hon ÄLSKADE DET!.
Yes, jag visste att hon skulle göra det =).
Hon ska följa med på Onsdag igen.
Hennes inlägg på fb
"TACK Elle som introducerade mig för Body Attack ikväll! Jag är helt frälst! Halleluuuja! :D På onsdag kör vi igen! Oh yeah! :)"

Ska snart hoppa in i duschen men först så ska jag kolla på de Norska Hollywood fruarna
det är ett sånt där Tv program som inte ger någonting, men som man ändå tittar på.


Kommentarer
Postat av: Carro

Hihi, vad roligt att Madde gilla det! Kul att ha någon att gå och träna med! =)

2010-06-21 @ 23:08:03
URL: http://trettiopluslitetill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0