Sommarlov

Idag är jag en oficiell sommarlovare!.
Det vill säga idag hade vi våran Feed Back i skolan för att få reda på vilket betyg vi fått på tema 2.
Vi blev godkända
och sommarlovet var ett faktum!
Det kunde inte ha börjat på ett bättre sätt då vädret har varit strålande hela dan. 

Med ett stort leende på läpparna hämtar jag Felicia på dagis och åker vidare till mamma och pappa för att hämta upp min mor för en morsdag After Work på Grappa.

Nere på bargatan en solig eftermiddag i Juni får jag den känslan som man har då man är utomlands.
Vi var så klart inte dom ända som hade den känslan då hela bargatan var full med After Workare.
Sån tur som vi hade så fick vi sitta vid ett bord ute.
Vi delade på Grappas absolut godaste pizza kräftskärtar med aioli.
Den goda maten, de vi drack till och sällskapet av min kära mor gjorde denna kväll helt perfekt.
Har kommit fram till att detta måste upprepas flera gånger.

Hemma igen så har jag och mina kära familjemedlemar packat våran resväska som ska med på kryssningen imorn.
Det ska bli skit kul att få åka bort över en helg, jag Patrik och våra vänner.

Jag kommer ej att ha med datorn på båten
så uppdatering kommer att ske på Söndag.

Men slänger in en bild imorn innan vi åker.


Kommentarer
Postat av: Carro

Oj, den pizzan lät GOD!

2010-06-04 @ 09:41:53
URL: http://trettiopluslitetill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0