Helt otroligt fina tal

När klockan var 21.00 svängde vi in på våran gata Vi var HEMMA IGEN!.
Det är alltid roligt att åka bort, men va skönt det är att komma hem igen.
Vi fick tillbringade 5 timmar i bilen hem från Ullared.
Jag älskar Ullared, det är ett helt sjukt tempo där inne. Tusentals människor som fyller vagn, efter vagn och bara tänker: billigt, billigt!
Det bästa med Ullared och deras kläder är att de kostar nästan ingenting så man köper en heldel, men som jag sen utan ångest eller ens problem kan slänga med gott samvete då jag inte vill bära dom längre.
Nu hann vi inte handla så mycket då hela Ullared trippen var oplanerad så kvittot slutade bara på 1475kr.
Köpte några tröjor, byxor,jackor och leksaker till Felicia
Patrik köpte strumpor och arbetsbyxor.
Jag köpte 1 klänning, 1 väska, 2 par linen, 1 tröja, ett par tränings byxor, hårspray och tamponger.

När vi var hemma igen så packade jag upp alla väskor, sen satte jag mig och tittade på sammandraget av Victoria och Daniels bröllop
Daniels och hans pappas tal slog kungens tal med hästlängder, tycker jag.

  
 


Så fina tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0