Underbart men kort

Jag sitter i solen och läsa nya numret av Sofis Mode och måla naglarna.
Passar på att sola lite samtidigt.
Har precis cyklat till dagis med Felicia hon blev jätte glad när fröken och alla barnen var ute på gården och lekte.
Snabbt gav hon mig en puss och sprang bort till kamraterna.
Det har aldrig varit några problem och lämna henne på dagis, tror inte hon har blivit ledsen en ända gång faktiskt. Så skönt! Jag tycker så synd om de föräldrar som blir tvungna att vända om och gå när barnet gråter och inte alls vill att mamma eller pappa ska lämna dom där.
Oftast så räker det med att mamma eller pappa bara går runt hörnet så är allt bra igen. Men ändå måste vara hjärtskärande som förälder då det händer.



Ska laga kasslergratäng till lunch och sen kommer Patrik hem och kör mig till arbetet.
Det kan lät bli lite knöligt och bökigt och inte ha två bilar ibland. Som idag till exempel.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0