Tvåsammhet

Tvåsammhet för mig är när man visar sin kärlek för någon.
Jag och Patrik har varit tillsammans i lite mer än 6 år nu.
Tänk va tiden går fort
6 år sen!.
På dom 6 åren har vi bytt lägenhet 2 gånger
förlovat oss
köpt hus och fått våran underbara dotter Felicia som nu är 2 år.

I helgen ska vi åka ner på ett bröllop.
På vägen ner så åker vi förbi Patriks pappa och hans fru Inga som bor i Gränna
Vi stannar hos dom natten mellan fredag och lördag.
Sedan åker vi några mil till för att vara med på ett släktbröllop.

Jag tar med mig datorn ner
Jag läger upp lite bilder när vi är och hälsar på nere i Gränna och sen skriver jag lite från bröllopet när vi är där nere.

Sista timmarna av denna Söndag kommer jag och Patrik tillbringa i soffan framför fotbollen
känner mig redan trött på det och det har bara gått 2 dagar av säg hur många dagar?, för många dagar iallafall.
Inte nog med det ikväll klockan 21.00 ska patrik titta på formel 1 som håller på i 1 timme.
Vissa kvällar önskar jag att vi hade varit smarta och köpt en Tv till sovrummet oxå, så hade jag kunnat ligga där uppe i kväll och titta på en film eller ett Tv program.
Jag är sugen på att se Sex and the city filmen.
Och självklart så vill jag gå och se 2an på bio.
Skulle vilja se den NU!.
Jag och mina 2 kompisar var och såg ettan tillsammans så vi hade tänkt att gå och se 2an me tillsammans.
Men det har visat sig vara omöjligt att hitta en kväll då vi 3 lediga samtidigt.
Det kommer nog sluta med att vi får se den på olika håll denna gång =(. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0