Tröttmössa

I natt sov jag som en kratta
sista gången som jag vet att jag tittade på kockan då var hon 01.30.
Jag gick och la mig kring 23.00, efter ett tufft Attack pass på kvällen.
När jag väl skulle sova så gick det bara inte. Börjar man sen vrida och vända på sig så är det kört.
Och tusen saker snurrade runt i huvudet.
Jag har så svårt för att koppla bort saker som jag börjar fundera på och inte har möjlighet att kunna göra något åt på direkten.

När jag väl kom till ro så trodde jag ändå att vi skulle få sova lite längre på morgonen.
Felicia har sista tiden vaknat kring 09.00
men självklart så vaknar hon redan 06.50 idag
Jag höll på att smälla av då jag hör henne ropa:
Pappa, pappa jag är vaken.

Snäll som Patrik är så lät han mig ligga kvar i sängen en stund till och gick upp med Felicia.
Vid halv 9 sen så var hela familjen klara för att åka till jobbet med Patrik och vi vidare bort till Willys för att handla inför helgen.

Jag är fortfarande skit trött men har lyckats städa och har nu slängt in en Keso kaka i ugnen som blir våran lunch idag.
Klockan 13.00 kommer Johanna på besök
så jag tänkte snart göra i ordning en fruktsallad och servera glass till de när hon kommer.

Johanna

(hoppas de är ok att jag lånade en fin bild på dig J.)


När Patrik sedan slutar jobbet ska hela familjen åka till tuna park en sväng och sen vidare hem till mamma och pappa på en grillkväll då ska vi tillsammans boka hotell uppe i Sthlm till V.31.

Ni får ha en sån bra dag allesammans
nu ska jag gå ut och byta ut vinterkrukan mot somamrkrukan som ska stå på framsidan för imorrn ska jag plantera nya sommar blommor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0