TrädgårdsMästaren Eleonor

Idag kom Patrik på den lysande ideén och klippa häcken.
Dessutom kom han på att han ville ha min hjälp för att kolla så det blev rakt och för att få hjälp men att kratta upp alla grenar.
Jag tycker ine om att jobba i trädgården med bullriga maskiner
så jag försökte komma på alla bortförklaringar jag kunde för att slippa vara med.
Till slut hörde jag till och med själv hur fånig jag lät när jag försökte komma undan.
Patrik sa till slut att han skulle binda fast mig i trädgården till vi var klara :)
Vet inte om jag tillförde så mycket men häcken är klippt och rätt så rak och alla grenar är borta, och det var ju det som var meningen med hela detta hemska projekt =).

Nu har vi precis kollat på nya Wallander filmen Indrivaren.
Rätt bra faktiskt, lite annorlunda Wallander film men rätt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0