Tjejerna med de gröna fingrarna

Vi åkte bort till Plantarset istället för Växtriket vi hittade det vi sökte efter.
Här planteras det.









Vi är nöjda och jag och Felicia är ett bra team tillsammans.

Felicia har fått gått och vilat en stund, då passade jag på att städa toaletten på nedervåningen och slängde ihop en kesokaka som vi ska ha till kvällsmat.
Jag snor lite utav den till mellis istället. Det går inte att jag käkar kvällsmat tillsammans med Patrik och Felicia då min träning börjar klockan 19.00. Utan då får jag äta en lite stadigare mellis vid 4, halv 5 tiden istället
för att inte riskera att få håll under passet.

Nu tänkte jag jobba lite gratis, hur låter de egentligen...

Kommentarer
Postat av: Lorena

nej men så fint det blev! =)



sv: japp det är från indiska, tror bara det såldes i storstäderna, hittade ett endaste kvar i sthlm när jag var där.. tur!

2010-06-16 @ 15:09:33
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0