Tager du...



Bröllopsparet sa JA till varandra i kyrkan.
Dom var så fina tillsammans.
Det var en liten kyrka som låg långt ute på landet, fråga mig inte vart
men lååångt ut var det.

Min far, jag, syster och Patrik



Puss Nu är dom man och fru Sandberg





Festen hölls sedan på:

Hofsnäs Herrgård





Felicia var så duktig som en 2 åring kan vara på ett bröllop
hon spratade och lät lite i kyrkan, men
vid middan var det väldigt svårt att sitta stil och behöva vara tyst medans alla höll sina tal.
Jag och Patrik fick då turas om att lämna lokalen så alla gäster fick chansen att höra vad talare ville säga.

Maten var underbart god.
Sedan blev det fest med dj´n på övervåningen
Felicia hon dansade massor, hon var så söt.
Hon var lätt kvällens pingla.

 
Vi lämnade festen och åkte hem vid 24.00.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0