Tack

Tack för god lunch och trevligt sällskap Anneli.
Felicia tog verkligen för sig idag...

Glömde säga de jag köper med lite snacks till vägen upp i bussen och till hytten.
Attans har ångest för vad man ska ha på sig bara
Det blir ett plagg på vägen upp
sen blir det ombyte på båten till lite finare kläder och snyggare skor
På hemresan sen så kan jag tänka mig att det blir så bekväma kläder som möjligt
man lär ju vara rätt sliten
fast det är det helt klart värt att vara ibland=).

Det som kommer bli jobbigt det är att vara borta från Felicia.
Det här är första gången som vi åker iväg längre bort än till andra sidan stan då man ska på nån middag eller på någon fest.
Jag skulle aldrig klara mig utan henne mer än 1 helg, skulle heller inte vilja vara ifrån henne längre än så nu när hon fortfarnade är så pass liten.
Typ åka på en utlandssemester utan henne finns inte på min karta.



 

Nej, nej nu borde jag börja städa lite
Felicia håller på att somna så det är inte läge att dra fram dammsugaren än,
mmmm finns det något annat man kan börja med..
thii finns hur mycket som helst att städa så sluta med bortförklaringar nu Eleonor.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv! Alva tyckte det var kul att Felicia var här och lekte även om hon var lite tjurig.. =)



Hmm..ja det krävs lite mer tanke på vad man ska ha på sig på kryssningen..hmmm...

2010-06-01 @ 14:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0