Snart åker vi

Just nu sitter jag på altan tillsammans med pappa och Patrik.
Vi dricker kaffe och äter färska jordgubbar =).

Allt är packat och klart om en timme möter vi upp Anders och Anneli på stan för att käka lunch.
Sen går vi upp till buss stationen och sen bär det av på kryssning.

Vädret ser ut att vilja vara på våran sida så jag hoppas kunna sitta på soldäck och njuta medans vi åker igenom Sthlms skärgård.

Vi kommer sakna Felicia jätte mycket.
Det är första gången som vi är ifrån henne så här länge och så här långt ifrån henne.

Jag kommer inte ha med mig datorn på resan utan ska försöka slänga upp bilder så fort vi har kommit hem.

Heeej då!



Kommentarer
Postat av: Carro

Hoppas ni får en trevlig x!

2010-06-04 @ 11:31:07
URL: http://trettiopluslitetill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0