Rival på söder

Mellan den 6-7 Augusti kommer jag och Patrik bo 1 natt på Rival i Sthlm
Det var där vi förlovade oss för ett par år sedan.
Känns jätte kul att vi nu ska tillbaka dit.

När jag ringde och skulle boka rum så frågade killen som jag pratade med om vi hade bott på hotellet tidigare.
Jag svarade JA, och att vi då hade bott i 1 av de stora sviterna som dom har där.
Jasså sa han då ska jag kolla här,
sen fortsatte han med att säga: Det är fortfarande rätt mycket bröllops par som har bokat upp sviterna men ska se om någon av dom är lediga mellan 6-7 Augusti då ni kommer.
Ehh sa jag vi vill inte ha någon svit denna gång.
Asså vi skulle gärna bo i någon av era svit igen
men det är tyvärr en penga fråga.
Jo sa han och skrattade lite.

Här kan ni gå in och kika på bilder och läsa om den svit som vi bodde i på Rival.
Den vi bodde i heter executive 705 våning 7
http://www.rival.se//hotell/sviter.aspx
Den här gången blir det ett dubbelrum för 1950kr
istället för 3690kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0