Picknick

Idag har vi varit på picknick i Torshälla tillsammans med pappa (morfar) och syster (moster) Elisabeth.
Vi tog med oss kaffe, festisar och bullar till en lekpark som ligger i området där mamma och pappa bor.
Samma lekpark som jag lekte i när jag var liten.

Påväg till T-hälla vid 10.00 tiden imorse.







Här har vi våran lilla picknick




Det fanns roliga gunger och en stor rutschkana för Felicia att åka i.




Efter 1 timme så var fikat slut och vi började röra oss hemåt igen.



Vi stannade kvar för att käka lunch tillsammans.
Sen var det dax för mig och Felicia att röra oss hem igen.

Och nu har jag städat klart övervåningen här hemma. 
Jag tog en sväng med dammsugaren, gjorde rent toaletten och passade på att damma överallt. Städade även barnens rum.
Har hängt 1 tvätt och ska snart hänga upp den andra.
Tror att jag hinner med 3 maskiner idag.

Funderar på att åka till växtriket i eftermiddag och plantera om nya blommor till framsidan ikväll.  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0