Om tidiga mornar, Carlings och rött vin

Imorse var jag på jobbet 07.00
phhuu va jobbigt det var.
Är en riktig tröttmössa
Så för att vara på den säkra sidan så gick jag och la mig redan klockan 20.30 igår.
när klockan ringder 06.05 var jag inte allt för trött.

Efter ett par timmar på jobbet
var jag lagom seg och hade absolut ingenting inbokat för resten av dagen.
Men syster min såg till att jag fick något att göra
Hon lurar med mig bort till Carlings på stan för att dom har en jätte REA i hela butiken på MASSOR av schyssta kläder.
Självklart ville jag följa med.
En timme senare kommer vi båda ut med stora påsar från Carlings och är mer än nöjda med vad vi har hittat.
Till er som bor i stan
ta en sväng in på Carlings i City eller den ute vid Tuna
ni vill bara inte missa de erbjudanden som de just nu har i butiken.

Ett extra plus i kanten är att nu har våra skattepengar kommit in på konton
så vad passade inte bättre än att få unna sig lite kläder för otroliga priser.

Nu ska jag boka hotel och fortsätta att dricka rövin tillsammans med min sambo.


Kommentarer
Postat av: Carro

Kul att shoppa massa nya kläder, du får lägga upp bild på kapen! Mysigt med hotell, vart ska ni? Kram

2010-06-12 @ 09:34:52
URL: http://trettiopluslitetill.blogspot.com
Postat av: elle

Bilder kommer!!!.

2010-06-12 @ 15:57:12
URL: http://elleohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0