Just nu

Just nu är klockan halv 10 och Felicia badar

Jag har precis plockat undan frukosten och satte mig precis vid datorn i köket med Mix Megapol i bakgrunden.

Det ser ut som att solen får kämpar lite för att få kika fram idag.
Jag skulle verkligen behöva sola benen, så kämpa på nu solen!

I Lördags ramlade Felicia ner från trappen inte ända upp i från som tur var.
Tyvärr så vill inte Felicia gå ner för trappen själv nu. Hon blir jätte ledsen om jag ber henne komma ner själv.
Då söger hon: Nej, trappen gör ont.
Lilla gumman, vi vet inte riktigt hur vi ska få henne att inte vara rädd för att gå ner från trappen själv igen för det behöver ju faktiskt inte hända igen.
Men hur säger man det till någon som bara är 2 år gammal.


Klockan halv 4 idag börjar jag arbeta och därefter hoppas jag på att hinna till träningen.
Träningen börjar ca 5 över 7 och jag slutar stax före kockan sju idag.
Så jag tänker sitta i kassan med träningskläderna under Willys shortan och slänga mig in i bilen sen och köra bort till gympozz. Kanske missar jag första låten bara. Det är helt okej att missa 1 låt istället för ett helt pass anser jag.

Idag har vi inga planer alls för vad vi ska hitta på för något.
Tänkte att jag skulle börja med att få lite kläder på oss båda och sen få se vad vi kan tänkas hitta på för något.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0