Jag letar, och letar

Men inte kommer jag på något som jag och Felicia kan hitta på idag.
Det är knappt någon sol ute
så vi sitter fortfarande i pyjamas och klockan är snart 10.00.
Funderar på om jag ska slå en pling till Patrik och fråga om han kan komma hem med bilen så kan jag och Felicia åka och handla allt som behövs till helgen och till middagen som vi ska ha på Lördag kväll.

Vet att jag har skrivit det tidigare men tycker det är sååå tråkigt att inte ha något att göra.
Nu när Felicia oxå är hemma så blir jag lite lätt stressad för jag måste se till så att hon har saker att göra hela tiden me.
Jag har fått oturen att mest jobba kvällar och helger på jobbet därför är hon nu hemma rätt mycket från dagis.

Fick precis ett sms av Carro
vi får främmande!!!





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0