Idag har vi fullt upp =)

Idag är det fullt på schemat hela dan, precis så som jag vill ha det när jag är ledig.
Jag har tvättat en maskin (som jag nu ska gå och hänga upp), det har plockats lite i huset, har till och med bäddat sängen idag.
Innan lunch så ska jag och Felicia åka till Växtriket och köpa mer blommor till framsidan.
Sist vi var där så hittade vi inte så mycket, fanns men inte sånna blommor som jag vill ha i min trädgård. Hoppas på mer tur i dag.
Sen käkar vi lunch, och hoppas på att kunna plantera där efter.
Lite senare får vi fika besök av Noel och hans mamma.
Patrik slutar nog vid 5 ikväll då åker vi och köpa en ny dammsugare. Hur tråkigt är det inte att behöva lägga 1500 kr på en sån tråkig teknikpryl. Jag vet att när jag väl har fått hem den och jag har prov kört den så kommer jag så klart säga: Va bra att vi köpte en ny dammsugare, det var värt pengarna.
Efter kvällsfikat drar jag iväg på träningen!.

Ni ser att det är verkligen fullt av akiviteter hela dan, Me Like.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0