Hemma igen

Då är man hemma igen då.
Efter en otroligt trevlig resa och oförglömliga händelser
så landade vi hemma i soffan.

Anders och Anneli är otroligt trevliga och lättsamma människor
We Like!
Här kommer resan i bilder:

Här trodde vi att vi var på väg, men de vissade sig att bussen inte kunde starta
så det var bara för oss att stiga av.



Vi tror på:








Så var det äntligen dax för oss att kliva ombord på Cinderella.




För 70kr så fick man 1 stark öl och en shot

Klockan 20.30 var det dax för oss att käka.
Vi hade bokat Buffe.





Jag och Anders slår en signal hem för att höra hur det är med barnen.








Skål igen, och igen...


Anneli ska här ta sig en tequila
Alla vet ju hur gott det smakar...




Efter det här kortet så
blev allting väldigt spännande


När klockan var halv 3 så inträffade det här:

En stupfull, främmande tjej kommer plötsligt in i Anders och Annelis hytt där jag och Anneli sitter och pratar seriösa saker
hon är så full så att hon pissar på deras golv.
Anneli blir då galen och killarna får slita ut henne från hytten.
Strax där efter får Anneli en smäll på käften
Hela händelsen gjorde att natten dog och även jag gick mig en snyting av bruden.
Ett brott har nu begåts....;)

Slutet gott allting gott.


Kommentarer
Postat av: Anneli

Haha..ett brott har begåtts..kommisarie Nilsson.. =)

2010-06-05 @ 21:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0