Gränna

Då var vi framme hos Patriks pappa och hans fru Inga.
Dom bor mitt inne i Gränna på gågatan.
Tyvärr så skiner inte solen men vad gör de då man kan sitta på deras balkong med ett glas vin och se ut över Vättern.
Efter kvälllsmaten ska vi ner till hamnen och titta på när cyklisterna kör vättern runt.
Här har vi Patriks pappa på bild.


Jag vet inte hur man kan vara så klantig som jag, men har glömt min kameraladdaren hemma
Sån tur så får jag låna deras kamera medans vi är här nere.
Sen får vi se om syster min har med sig sin kameraladdare ner till bröllopet för då kan jag ta lite bilder där i från me.
Hoppas, hoppas på de.
Nu är det dax för kvällsmaten
så vi hörs

Trevlig kväll på er allesammans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0