Godmorgon allesammans

Sitter nu vid frukost bordet och ska snart servera mig själv lite youghurt och flingor.
Felicia är en riktig sjusovare klockan är nu 09.00 och hon sover än.
Visst är det typiskt när en annan vaknar av sig självt klockan 08.00 så sover hon minsann över en timme till.
Ibland är det bra grymt att vara mamma.

Idag hade jag tänkt åka till Thälla och hälsa på pappsen och dra med honom och en fikakorg bort till en lekpark som ligger i deras kvarter.
Men han jobbade tyvärr.
Då jag är tom på ideér vet ja nu inte vad vi ska tänkas hitta på nu på förmiddan =(
Patrik kommer iallafall hem till lunch och käkar med oss så jag ställer mig nog och gör en köttfärspaj idag.

Då den här dan verkar bli lite halv seg så gör inte det så mycket då jag vet vad som kommer skall resten av veckan, Jippiiieeee

* Torsdag Feedback i skolan mellan 9-15 typ, sen ska jag och mamma på After Work på Grappa runt 17.00
ska bli super mysigt.

* Fredag åker vi på kryssning tillsammans med vänner.
Fredagkväll då ska vi käka god mat och dricka vin, under natten sen så blir det drinkar i baren.
Man kommer säkert vara småsliten på Lördag morgon och resten av dagen, vi är hemma  i stan  igen vid halv sju snåret, då hämtar vi hem Felicia och myser resten av kvällen hemma i soffan.

*Söndag Ledig dag och inte allt för mycket planer än.

Nu hörde jag visst något som roppar på mamma bäst att hämta henne och börja med frukosten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0