Blommer ska det vara....

Funderar på att utöka sortimentet i min garderob lite mera.
Alla fina sommar klänningar och toppar har ju kommit in nu.
Lite pengar denna månad kommer jag lägga på kläder
precis som vanligt.
Jag lägger inte så mycket pengar på kläder som vissa kanske tror eller kanske ser det ut så här på bloggen
Skulle vilja lägga ut mer men det finns andra saker som vi behöver i hemmet me, plus att Patrik kanske vill ha lite nya kläder ibland.
Vi får turas om lite.

Ska köpa dom eller ett annat par från Cubus som är lite ljusare







Fler T-shirts måste jag köpa, kanske blir det den här från H&M

Söt klänning från H&M för bara 149kr



Linne för bara 49.50 på H&M schysst att ha under en kavaj.

Söta små sommar skor (ballerina)
Jag behöver 2 par nya i sommar, ett par sandaler och ett par ballerina skor.














Kommentarer
Postat av: eMMa

Åh vilket fint svart spetslinne från H&M! Vill ha! :)

2010-06-06 @ 23:02:13
URL: http://emmaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0