Ett säkert kort idag

Ett säkert kort är att åka till Parken badet, för där möts man inte av vattenormar.
Idag åker vi till Parken badet tillsammans med Camillla F och hennes barn.
Simskola i Parkenbadet 2010

För många år sedan så tävlingssimmade jag i MÅNGA, många år.
Jag ÄLSKADE det!
Varje sommar så hade vi våra simträningar just i Parken badet vi körde morgon och kvällspass då.
Man blev skapligt vältränad och grymt brun.
Efter ett tag när jag var runt 16-17 år så höll jag ocg några andra simmare i Simskolan som finns varje år i Parken bade.
Det var jätte roligt, barnen var mellan 5-9 år.
Självklart så hade vi gått en hjärt och lung räddnings utbildning innan vi fick börja som simskolelärare.
Jag hoppas att Felicia vill gå på simskola i parken badet när hon blir 5år. För det var så mysigt.

Nu ska vi packa väskan och så tänkte jag försöka hinna plocka lite på övervåningen så känns det som man har gjort lite nytta idag me.

Vi hörs senare    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0