Det blev en annorlunda eftermiddag går

Först upptäcker jag att Felicias Älskade Pippidocka var borta.
Jävlar, den glömde vi i lekparken på Söder tidigare på dan.
Det var bara för mig att slänga mig in i bilen och åka dit så fort jag bara kunde.
Sån himla tur så låg den där på marken intill en av gungerna.
Där borta mötte jag Michaela och hennes familj, dom satt i gräset och solade.

Nu kommer det värsta
Jag åker sedan till Ica Maxi för átt handla lite nya badleksaker till Felicia
I kassan sedan betalar jag pecis som vanligt
sen går jag genom dom där portarna som börjar pipa om man har snattat något.
Dom börjar pipa när jag paserar
Va fan tänkte jag.
Tjejen bad mig testa engång till men utan väskan.
Sjävklart så pep det inte då.
Vad är det som händer frågade jag?.
Då säger hon:
Jag måste få kolla genom din väska
Där hittar hon en maskara som jag tidigare på dan fick av mamma för att hon inte tyckte att den var så bra.
På den maskaran satt ett larm kvar.
Helvete VA NU DÅ TÄNKTE JAG...
Sånna här har vi med säger hon
kön bara växer och jag blir mindre och mindre
Okej sa jag, men ni ser väll att den är använd.
Hon ringer till något snubbe som kommer och tar bort larmet och ber om ursäkt.
Under den tiden höll jag på att dö.
Jag skulle aldrig kunna snatta något.

Igår kväll tittade vi på
Michael Jackson´s THIS IS IT
upptäck mannen du aldrig kände.
Jag tyckte den var bra. Jag kan bara förska föreställa mig hur hans riktigt stora fans tyckte om den när de såg den.
Tycker så synd om den mannen, en sån jävla bra artist och musiker kommer aldrig att upptäckas igen.


Kommentarer
Postat av: Carro

Usch, skulle också känt mig illa tillmods om det hände mig! Bra du fick en ursäkt iaf!

2010-06-28 @ 09:33:43
URL: http://trettiopluslitetill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0