Attans

Jag jobbar heeelaaa dan idag.
Börjar klockan 11.15 och går till 19.15
Jag har haft 2 fantastiska dagar i solen, men när det är soligt så vill man bara ha mer och mer. Man blir aldrig riktigt nöjd.
Jag har fått rätt mycket färg dom här 2 dagarna, så jag hoppas att den nya klänningen på midsommar sitter perfekt till solbrännan. Vi firar midsommar med Anders och Anneli i år.

Om vi återgår till arbetet
jag förväntar mig vad som helst idag.
Det är dan före midsommar och ALLA har fått sin lön.
Jag har iallafall bestämt att jag ska ha Fotbolls tröjan på mig idag.

Hejja, hejja... På vilket lag det vet jag inte. Jag gör som Felicia säger hejja, hejja guif oavsätt vilken sport det är på Tv. 

Jag tar den nya väskan till jobbet idag, den ffrån Ullared.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0