Fredag hela veckan

Fredag hela veckan
Det känns som så iallafall.
Nu på semestern har jag knappt någon koll på vilken dag det är.
Tur att almanackan hänger i köket där vi har någorlunda koll på saker och ting.
Idag står det med stora bokstäver Grill time med familjen Dagarsson.
Jag och M  har gott i samma skola sen första klass.
Sen gick vi i samma klass mellan 7-9 då gjorde vi ALLT tillsammans.
Tex
Första gången vi drack alkohol var på ett dagis. Där satt vi under ett litet tak och drack teguila med daim kulor.
Vi var 14 år gamla och hängde i bowlinghallen på fredag och Lördag kvällarma.
Vi var då ett lite mindre tjej gäng.
Självklart så tjuvrökte vi oxå.
(Marlboro Light skulle det vara)
Och hängde med lte äldre killar.
Ibland så tog vi tåget upp till sthlm för att shoppa. En utav gångerna så sprang vi runt som tokar för att leta reda på en svart tröja av något speciellt märke och ett par lack byxor och det tog ett tag för oss att hitta
men vi hade sjukt roligt på vägen=)!.
Jag minns 7 till 9 som den absolut roligaste tiden under min skolgång
Vi var 5 tjejer som höll ihop och gjorde allt tillsammans.
  


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0