Tur att man har en allmanacka

Sista veckan på jobbet sen: SEMESTER både för mig och Patrik.
Längtar så.
Vi har 4 veckor semester tillsammans.
På de här 4 veckorna finns det massor som vi skulle vilja göra.
Man måste bara hitta plat för allt i allmanackan.
Jag vill hinna grilla med michaela och hennes familj i V28.
Jag vill oxå få till en grillkväll med Anneli och Anders antingen i v. 28 eller v. 30.
Sen står Grappa, på listan oxå var vad vi vill hinna med på de här 2 veckorna.
Som vanligt så är det träning på Måndagar och Onsdagar så dom dagarna går åt till de.

Igår skulle jag ha varit ledig från jobbet, men klockan hann bara bli kvart över 10 sen ringer min kära vän Anneli från jobbet och frågar om jag skulle kunna hjälpa dom några timmar under dagen.
Så snäll och penga "kåt" som man är byter jag om till Willys kläderna istället för min sommar klänning.
Arbetspasset var mellan 11-17 det är en rätt skön tid tycker jag.
Men det bästa med detta arbetspass var ändå att jag fick jobba med mina goa vänner Anneli och Linda.
Vissa jobbar man bättre med en andra så är det på alla arbetsplatser, och de här är 2 utav de tjejer som jag gillar att arbeta med.
(Hoppas att dom känner likadant som mig).

Jag har under en längre tid velat gått och sätt nya Beck filmen på bio
igår kväll blev kvällen som vi åkte och såg den.
Jag har alltid gillar Beck och den här var 1 utav de bästa Beck filmerna tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0