Tröttmössan

Det är jag de.
Minst 8 timmars sömn per natt är nästan ett måste för mig, för att kunna vara glad och trevlig en hel dag. 
Idag blev det precis 8 timmar. Felicia vaknade redan 06.50 det är väldigt tidigt för att vara henne. Hon kan sova till 9-10 om mornarna så det har gjort mig ännu mer bortskämd att vilja sova länge på morgonen.
Patrik gick upp med henne han ska ju ändå vara på jobbet vid halv 8.
Jag somnar om som ett litet barn.
Bara en halvtimme senare sitter Patriki vid sängkanten och jag måste ta mig upp.
Det gick bara inte!, så Felicia kommer snällt upp till mig och vi ligger kvar i sängen och myser ett tag. Ett bra tag...

Det blir en lugn dag här hemma idag, börjar jobba kl15.00 sen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0