Rea hysteri

Stans alla butiker rear ut plagg, efter plagg nu.
Det blir lite hysteriskt med alla dessa röda skyltar överallt.
But i Like it.

Vet inte hur det är med er andra men för mig så brukar det alltid bli så att jag samlar på mig en massa energi och lust för att gå ut och stor fynda. Men när jag väl är bland alla rea prylar blir jag oftast för snål och inte alls hittar det jag söker efter.
på min göra lista står det just: Elle ut och Rea Shoppa.
Min semester börjar nästa vecka =).
En ny strateg är att jag setat och kikat lite på IT på sånt som finns där ute för ett hyfsat pris som jag gillar.


1. Rea klänning: 149kr, har kostat 399kr. Tycker den är jätte söt och funkar bra till en tunika me, eller varför inte än kavaj.


2. Grymt snygga jeans shorts bara 119kr och dom har kostat 399. Visst jag har ett par hyfsat nya ljusa jeans shorts från Carlings. Men de bästa med shorts är att man kan bära dom med ett par tights under långt in på hösten.


3. svarta shorts för 79.90kr istället för 160kr



4. Tröjan gör en vardags outfit läcker, bara 64.90 istället för 170kr



5.Top för 195 istället för 260kr

Mina favorit rea plagg från Vero Moda.

Har lite svårt för att beställa genom nätet då jag gärna vill prova plagget innan jag bestämmer mig om jag vill köpa det.
Storlekarna är oftast olika beroende på affär. 

 
  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0