Onsdags mys

Har precis kommit hem från Onsdags träningen.
Svängde förbi Ica på vägen hem, jag såg ut som hej kom och hjälp mig då svätten fortfarande rann på ryggen och delar av sminket satt en bit under ögonen men det bjuder jag på.
Förhoppningsvis så såg alla att jag hade träningskläderna på mig.
Jag var bara tvungen att stanna och köpa en vattenmelon
 Jag har käkat hur många vattenmeloner som helst de senaste dagarna.
Det är nästan bara det som smakar i den här värmen tycker jag.
Jag kom även ut med lite färsk ananas, yoghurt och några små glasspacket.
Sen hyrde jag den här:

SHERLOCK HOLMES

Hoppas den är bra nu.
Någon som har sätt den?

Fortsatt trevlig kväll på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0