Mot Öl- Land

Det har jag iallafall lurat i Patrik att det heter;), han blir lite lätt stressad när man ska åka iväg.
Det är inte det att han inte vill åka, men packa och själva resan gör honom stressad.
Därför har jag tagit hand om packningen.
Fast jag skulle helst inte att han gjorde det heller.
För då skulle jag bli stressad!.

Patrik brukar säga att en utav mina svaga sidor är att organisera och planera, men idag erkände han för mig att jag gör det väldigt bra =).
Mitt system är att jag har listor till ALLT som ska packas ner.
Något som har förvånat oss är hur mycket man kan få plats med i en liten Punto.
(vi har kommit överens om att inte köpa någon större bil försen jag har pluggat färdigt).
Patrik brukar glömma det beslutet iband och tjatar ständigt om att vi måste köpa oss en större bil.
Återigen har jag övertygat honom om att en punto är bäst.....;).
Det är faktiskt en super bil, vi kommer att komma fram och tillbaks på 1 tank.
På vägen hem ska farmor åka med oss, tur att vi har en liten farmor;).

Datorn tar vi med oss så jag kommer uppdatera med lite bilder och texter här på bloggen.

Nu måste vi gå och lägga oss för vi ska möta upp våra reskamrater imornbitti klockan 08.00.
Vilket betyder 2 timmar tidigare än vad vi brukar vakna på våra semestermorgonar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0