Ladies nigth out

Igår ikväll gick jag på bio tillsammans med Anneli, Sara, Kaisa och Marie.
Vi såg:
  Sex and the city 2.
Jag tyckte den var jätte, jätte bra.
Samantha bjöd på underhållning på hög nivå igår ikväll...!.





Den här kvällen gav inte bara mig många härliga skratt och en mage fylld av popcorn.
Den fick mig oxå att inse hur viktigt det är med EGEN tid tillsammans med mina VÄNNER.
Jag ÄLSKAR att träffa mina vänner,
det har jag alltid gjort
men någonstans på vägen så glömmer jag bort hur mycket jag uppskattar kvällar som igår.
När man inte bara har sig själv att tänka på så är det oftast väldigt svårt att hitta tid för annat.
Nu har jag min UNDERBAR familj att tänka på också:
Patrik och Felicia.
MEN
Det är egentligen inte så viktigt vad man hittar på för något tillsammans det viktigaste är ju att man träffas och har roligt, det borde bara vara det som räknas tycker jag.


 
 





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0