Gillart!

Imorse hade Patrik cyklat bort till äffären med båda barnen för att köpa nybakta frallor till mig =).
Vet inte vad som har hänt med honom, men jag GILLART!!.
Tusen tack älskling för allt fint som du gör för mig.

Sen åkte vi och badade med våra grannar. Och våra grannar visade oss ett nytt badställe, ett riktigt smultron ställe.
Sundbyholm, Mälarbaden etc hej då
vi har nu hittat en mycket bättre, och mysigare strand....
Säger inte vart den är =)!!!
Thiiii

Har nu bytt om till den illröda skjortan och de fladriga svarta byxorna
Ännu en dag på Sveriges billigaste mataffär väntar.

När jag kommer hem så ska vi grilla, det är sådär 7 timmar tills dess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0