Att lära sig nya saker ser jag alltid som en utmaning

Ikväll blir första gången som jag jobbar själv som kassaledare.
Det vill säga, det är jag som stänger butiken ikväll klockan 21.15.
Det är jag som bestämmer över kassalinjen under eftermiddan/ kvällen.
Jag tar de beslut som behöver tas under arbetspasset.
Med en bra kommunikation med mina tjejer i kassan vill jag att vi tillsammans ska skapa en bra och fungerande kassalinje under kvällen.
Jag trivs bäst på jobbet då jag har en bra kommunikation och ett nära sammarbete med kassaledaren som jobbar i förbutiken under kvällen. Det gör att det är mycket roligare att jobba.
Hoppas att jag kan göra ett lika bra jobb som de tjejerna gör. 
Jag ska nu göra en liten lista på saker som jag behöver kunna, som jag inte känner mig hundra på.
Jag ser fram imot den här kvällen.
Om vi har full bemaning och inget går sönder så kommer det nog kännas som vilket arbetspass som helst.

Idag såg jag en icke välkommen gäst i vårat hus.
En spindel satt fast på en av de nya toarullarna i badrummet.
Usch där går man barfota och så springer en spindel förbi.
Jag såg inte vart den tog vägen så nu har vi en lös spindel någonstans på övervåningen,
Känns lite sådär va...
Kanske borde man gå med sina foppisar inne nu...   


Kommentarer
Postat av: Carro

Tror du klarar det galant! =) Otrevligt med ofrivilliga husdjur ;)

2010-07-02 @ 20:46:44
URL: http://trettiopluslitetill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0