1+1=2

När jag kom till jobbet idag blev jag presenterad för en ny kassörska som ska vara hos oss över sommaren.
Hon hette visst Elenor precis som jag gör.
Jag fick sedan introducera henne i kassalinjens olika arbets uppgifter.
Det var flera kunder som reagerade när vi stod där med likadana namnskyltar.
Hon var jätte duktigt och när jag lämnade henne klockan 18.00 fick hon sitta en liten stund själv i kassan.

Nu är det spikat och klart
imorn blir det Sex and the city 2 tillsammans med några arbetskamrater.
Jobbar dock till 19.45
så det blir bara hem och vända
men jag hinner pussa lite på felicia och patrik innan jag åker igen.

Nu ska jag packa badväskan för imorn ska jag och Felicia till Parken badet tillsammans med Milo och hans mamma Sofia.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0