Startskottet har gott

Nu har startskottet gott, och det innebär en jävla massa timmar av pluggande, läsande skrivande och tårar.
Idag började skolan igen och vi i basgruppen samlades klockan 10.00 för att förbereda oss för att hålla en lektion inför resten av klassen på Tordag.
Jag ser inte den delen av exan så jobbig eller speciellt svår.
Där imot så känner jag stress inför nästa exa 3 som ska vara inlämnad den 15 Januari och IDAG var första gången som jag öppnade litteratur bokerna till den exan JiPPiee.
*Tusen, tusen tack Kaisa för att jag får låna dina böcker till nästa kurs*


Dagens humör: Lite seg, men det blev en hel del skratt i skolan, så överlag är humöret bra
Dagens planer: var att klara av första dan i skolan, vilket jag nu har gjort, nästa steg blir o försöka åka till träningen ikväll
Dagens kändis: Linda Sundblad
Dagens serie: Får se vad tv har att erbjuda ikväll
Dagens låt:  Let's Dance http://www.youtube.com/watch?v=pjcbG8bVHCE&feature=player_embedded
Den 8 Januari så startar de nya avsnitten av Lets Dance och jag kommer självklart sitta bänkad och kolla med godis påsen i högsta hugg. Och redan nu så har man kunnat se reklam för programmet. Då man även får höra den nya special skrivna Let´s Dance låten. Såg reklamen senast igår och låten har redan fastnat i hjärnan.
Dagens nedräkning: 1½ timme kvar till kvällsmaten 
Dagens smink och hår: Sminkad med en rödsvart tröja och flera armband på vänster arm. Håret uppsatt i toffs
Dagens väder Kallt som attan 


När man inte når det man vill ha, så kan man göra som Felicia och Olivia gjorde på nyårsafton ta dit stolen och stå på den, så gör man ju de.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0