Söndag

Då var helgen snart slut, igen. Hur kan det komma sig att den alltid tar slut så fort.
Den hinner knappt börja innan det är Söndagkväll och man sitter i soffan vid 19.00 och ångesten börjar komma för att Måndag och heeeela veckan snart är här igen!.
Imorrn har jag den efterlängtade matte skit tentan att göra klockan 08.10 i C salarna BLÄÄÄÄÄ
Satt på eftermiddan med Carro och hennes kompis och kollade igenom vad som vi hoppas ska komma på tentan imorrn fan om det inte gör de då får jag göra om den... igen.

Igår var Patrik på svensexa och de hade varit jätte roligt. Han åkte kvart över 10 och kom hem 02.30 ganska rund under fötterna måste jag säga och då skulle han börja berätta hur roligt de hade haft det bla bla bla...Jesp!!! Jag blev tvungen att lägga mig inne i Majas rum.



Imorse visar det sig att han har gjort illa sig i revbenen så nu kan hhar han svårt o sitta och svårt o ligga ner Så går det när man har FÖR roligt

Snart börjar nya avsnitt av Köping de är ju bara för sköna.

Visst skrev jag de att jag, michan Patrik och Daniel har bokat motell i Ullared i Oktober =)
För 2 år sen var jag där med Anna, Malin och Syrran då såg bilen ut så här när vi var klara och vi var 15000kr fattigare =)






Kommentarer
Postat av: Anna

De va en trevlig tripp!! :) Har kvar en del av det jag köpte till och med så de va klart värt att åka ner!! Trevligt att läsa din blogg förresten, det är så jag håller mig uppdaterad om vänners liv verkar det som, genom dator och telefon..För mkt plugg och jobb, för lite socialt umgänge med vänner, ändra på det när det är nytt år kanske!! ;)

2010-01-11 @ 06:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0