Men jag då...

Gud va jag har tråkigt!!!!!!!!!
Är såååå jävla uttråkad just nu
Klockan är halv 3 och jag har fortfarnade inte tagit av mig mysbyxorna eller tagit av mig myströjan. Håret står åt alla möjliga håll och kanter jag har inte borstat det sen jag dushade igår kväll.
Smink vad är det? ni skulle bara se mig nu bläääääääää

Igår kväll var jag inne på Lindex hemsida och fyndade en jätte fin mössa på rean

REA



 
Så här ligger det till min vän Malin kom med den här söta mössan till skolan i Fredags och hon var sååå söt i den jag var bara tvungen o prova den.
Nu vet jag inte om jag kommer bli lika söt i den som hon blev=) nu har jag iallafall köpt en likadan.
Hoppas det är ok med dig Malin, vi hänger ju inte varje dag...

I födelsedags present fick jag b.l.a en bok av mamma och pappa som heter: Andreas Carlsson Låtarna som skrev mitt liv.
Jag bara älskar den!!!
Var länge sen jag läste en bok som jag själv vill läsa.
Nu för tiden blir det bara böcker som Tal och Samtal eller Lärar Yrkets Många Ansikten etc
Sista kvällarna har jag nu själv valt att gå och lägga mig klockan 21.00 för att få läsa en stund.
Det står så mycket i den här boken om saker som jag + mina old girls varit med om. Det var ju vi som var vid Cheiron studion vid Fridhemsplan och vi som hängde vid Sheraton när Backstreet Boys var där... Det står en heldel om de i boken.
För mig är det ett rent nöje och gå och lägga mig och läsa nu.
Andreas Carlsson han har verkligen ett liv att "dö" för.

Ikväll blir det Torshälla för mig och Flisan Patrik är på Johans svensexa hela kvällen, och natten!!!





Kommentarer
Postat av: sa

jahadu hittade mössan till slut. vad roligT! :D

2010-01-10 @ 14:48:51
URL: http://sandritaa.blogg.se/
Postat av: elle

Yes bruden, synd bara att du inte får se mig i den ;)



Hur har de gott på Tentan?



kramiz

2010-01-10 @ 20:05:49
Postat av: malin!

helt okej med mig! Haha! :) Snyggast på stan!

2010-01-12 @ 15:42:50
URL: http://nyamalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0