Renoveringen

Snart är vi färdiga med renoveringen förra veckan målade vi ena väggen vit i köket sen tog vi en dörr i hallen och målade vit och en byrå i Felicias rum, plus ett badrumsskåp vitt.
I Tisdags var min far över och tapetserade åt oss, och i helgen har vi målat kaklet i köket svart. Vi är inte färdiga en men snaaart =)
Jag kan tyvärr inte lägga upp några bilder nu för vi måste ladda ner ett foto program först och det har vi inte hunnit göra.
Så bilder kommer att dyka upp framöver några utav er kommer få se resultatet redan på Lördag på festen.
Som det ser ut nu så kommer 19st på Lördag
kommer bli årets fest ;)

Idag har vi varit och käkat lunch hos svärmor och sen åkte jag hem och lämnade av mina finaste och tog bilen bort till tuna park där jag mötte upp Anna, alltid lika roligt o träffa henne. (Anna du är grym...;) verkligen jätte glad för din skull.

Ikväll så ska vi kolla på film och har precis käkat mat från Billy Boys varken orkade eller kunde laga mat i köket så vad gör man ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0