Party

Ikväll ska jag på klass fest 
Vi börjar förfesta hemma hos Jennie klockan 18.00 och traskar sedan bort till självaste klassfesten vid 20.00.
Vi är runt 30 stycken i våran klass jag har ingen koll på hur många som tänker dyka upp ikväll men det här blir ett super tillfälle att lära känna dom lite bättre.

Igår var min kära vän Anna på besök, fick ett par jätte fina tulpaner för att jag har fyllt år,så gulligt av henne- tack tack!! 

Igår eftermiddag under min fika med Anna fick jag en utav mina få bra ideer jag kom på att jag vill göra om köket.
Hur fula är inte de tapeterna 
på vinst eller förlust ringde jag patrik och han säger oftast JA när jag låter gullig så jag bestämde mig för att lägga på smöret oxå och då är han chanslös.
Vi bestämde iallafall att göra om köket då patrik oxå tycker att tapeten i köket är skit tråkig.
De nya tapeterna från Colorama får vi på Tisdag. 
Problemet är ju när man väl tar fram alla målar grejerna så slutar det alltid med att vi målar om mycket mer än vi hade tänkt.
Ena väggen i köket blev vit, toalett börren åkte med på ett hörn en byrå i Felicias rum koller heller inte undan.
Sen kom Patrik på att istället för att byta kakel så kan man testa att måla på det, det hade han läst i någon byggtidning att man kunde göra.
Nästa vecka testar vi det och det ska bli svart, blir det skit så får vi väll bita i det sura äpplet och kakla om.
Sen så klart kom vi på när vi tog bort granen att det blev väldigt tomt där, så de hålet måste vi fylla med något typ en fotölj och ev. en vit byrå.
Hejja Ikea för era lovely priser

Nu ska jag gå och fixa mig inför kvällen.

Har aldrig tidigare målat eller renoverat bakis, imorrn blir den första.

På återseende

Ps Patik är fin i arbetskläderna så kommer nog snart hitta fler ställen för honom att "renovera"

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0