Nöjd

Vilken härlig avslutning de blev på den här dan, jag har avslutat dagen med ett Body Attack pass på Gympozz.
Ni skulle ha sätt vilken stämning det var inne i lokalen ikväll proppat med folk och alla lika sugna på att köra järnet. 
Gud va jag älskar att träna!
Det adrenalin som jag får av att ta ut mig till max är helt obeskrivlig.
Hade jag haft tiden så skulle jag lätt hänga där nere 4-5 dagar i veckan, det finns inget bättre än att känna hur man bygger upp konditionen mer och mer hård träning ger resultat, önskade bara att jag hade den tiden.
Att jag är så peppad när det gäller att träna kan jag nog tacka alla år som jag simmade i ESS för. 
Det var minst 5 dagar i veckan 2 tim träning i bassängen, sen tävlingar på helgerna.
Badhuset var mitt andra hem under många, många år.
Än idag kan jag känna saknaden av att tävlingssimma.
Den kondition och kropp som simningen ger säger jag tummen upp för =).

Eftersom jag bodde mer eller mindre i badhuset så fick jag oxå väldigt bra kontakt med kamraterna vid bassängen. 
De allra flesta tävlingarna var i Södertälje, Katrineholm,Göteborg och Strängnäs och
den allra roligaste tävlingen var den tävling som kördes nere i Göteborg i Möndal. Efter de sista tävlingspasset så avslutade vi med en kväll på Liseberg. 
Två andra roligt minne jag har från den tiden är året som vi åkte till Englad, till London och tävlade och
alla träningsläger som vi hade varje sommar nere i Norrköping. Där nere var det 2 träningspass per dag 2 timmar långa i 50 meters utomhusbassäng brun blev man och laddad till max för höstens alla tävlingar.
Jag hade världens bästa tränare som hette Rune, tyvärr så lever han inte idag. Han har verkligen gjort ett avtryck i mitt hjärta.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej gumman! Har det hänt något eftersom du varit så arg? Kram kram

2010-01-13 @ 23:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0