Mysfaktor

Idag har jag varit hemma med Felicia som hade feber i går kväll och hela natten, men nu börjar hon  bli sig själv igen. Men va mysigt det är och få ha henne i famnen och gosa i soffan heeela dan.
Jag gjorde sedan ett försök att plugga medans hon sov och det gick ju som de gick jag är rätt känslig när de kommer till skolan, så när Patrik ringde för o höra hur det var med liten lät jag rätt sur och irriterad just för att det inte gick som jag ville.

Imorse gjorde jag ett besök hos tandläkaren för o laga ett hål det tog bara tjugo minuter sen så var allt klart.
Jag vet de som har riktig tandläkarskräck och knappt kan sova natten innan de ska dit. 
 Jag har tillbringat så många timmar hos tandläkaren när jag var yngre, har haft tandställning och dragit ut tänder så någon tandläkarskräck det har jag inte.


Klockan är nu halv 7 och jag måste åka och handla =(
yoghurt
Apelsiner
Äpplen
Mjölk
Pålägg
Gi-bröd
Bönor
sallad
Avoccado
Tomater
grapefrukt
paprika
juice
cream fresh
lassange mix
och tusen saker till

Nu är i stort sätt allt färdigt förutom att jag inte kan hitta någon ny duk att ha på matbordet. Har letat överallt på Ica Maxi, Coop, Underbara Hem, Jysk, Öb och Hemtex och Rusta men det finns ta mej fan ingenstans vi vill ha en enfärgad ganska mörk vaxduk.


Snart är allt på plats


Blev tvungen att köpa en ny klocka


Tack pappa för den otroligt fina tapetseringen




Istället för att köpa nya silver färgade kontakter som kostar 179kr st så gjorde vi så här istället och de kostade oss bara 80 kr.

Snart så är det färdigt!!

Se så det såg ut innan, fy va fult








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0