Känner mig naken

Datorn pajjade i Söndags känner mig riktigt naken utan den.
Läskigt va man kan bli beroende av en dator.
Så nu sitter jag i datasalen i skolan Aja Bajja på mig-
Detta blir då inte så långt.
Har setat med min nya bas grupp hela förmiddan idag och reflekterat över en text som vi skulle läsa till en dag.
Texten var jätte tragiskt att läsa helt fruktansvärd, titeln hette Som om jag i inte fanns.
Sen skrev vi ett kontrakt på hur våran basgrupp ska vara / se ut.
Är jätte nöjd med hur den blev ser fram emot ett halv år med dom.

Jag var på en klass fest i Lördags med de gamla gänget i E2.
Jag kommer sakna Jennie och Sofie jätte mycket då vi inte hamnade i samma klass nu.



Imorrn ska vi tapetsera om i käket =)!!!
Pappa ska vara så snäll och hjälpa oss, ska bjuda han på lunch imorrn som tack för hjälpen.
Medans vi ändå höll på med måleriet så tog vi ner badrums skåpet och målade de vitt.

Nu ska jag hem och börja läsa all litteratur som ska vara läst till nästa Onsdag och lämna in en reflektions text på Fredan.
Lördan där sen blir de PARTY!!!!!

*Hoppas på att datorn blir fixad ikväll eller imorrn om de går att fixa vill säga, annars blir det att slänga upp 6000kr och köpa en ny*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0