kallt

Det är -23.3 grader ute, idag borde man bestämt hålla sig inne, men klantig som jag är så måste jag åka och handla vi har varken mjölk, smör, youghurt, eller välling hemma. Fruktskålen måste oxå fyllas på vi har bara 3 apelsiner kvar och dom kommer jag och Felicia äta upp idag.

Sen när Felicia sover middag så MÅSTE jag vara så duktig och sätta mig och plugga. Igår skrev jag nästan 1 hel sida på litteraturdelen, 1 sida av 5 det tar sig =).

Kan jag kalla mig intreserad då den här videon har legat ute i 2 månader, och jag såg den första gången igår?

http://www.youtube.com/watch?v=G1pHhXaGHJ8

Måste säga att de här var en utav deras bättre musik videos. Då de flesta utav deras musikvideor har innehållit regn, blåst, eld och annat trams.
Tummen upp för den här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0